Wednesday, November 14, 2007

Sesi penutup acara majlis Besday Dina

Alhamdulillah majlis besday Dina and open house berjalan dengan lancar walaupun lewat petang keadaan cuaca tak baik tapi still ada yang datang menjengah lagi. Thank you pada yang hadir and also present for Dina.

Selepas bila semuanya dah dikemaskan sesi penutup berlangsung dengan penuh excited ... terutama Aina (cousin Dina). Walaupun Dina kecil lagi tapi Dina pun sama je excitednya nak buka hadiah. Habis satu-satu bungkus ditarik untuk di buka. Setiap kali hadiah di buka Dina akan tepuk tangan dengan happynya! Aksi yang selalu Dina buat bila tiap kali Dina berjaya melakukan sesuatu perkara. Anak mummy n daddy nih memang bijak! Cousin-cousin Dina yang lain pun tumpang sekaki tolong Dina bukakan hadiah coz ada sesetengah tu Dina tak boleh koyakkan sendiri.

Dina banyak dapat baju.. maka bertambah-tambah la lagi koleksi baju Dina... lepas nih mummy Dina kena sarungkan semua baju baru setiap hari. Itu pun Auntie Ayin bagi baju yang kecik sikit so terpaksala tukar (apala Auntie Ayin nih... anak buah sendiri pun x ingat besau mana).

Semoga Dina membesar dengan sempurna dan menjadi anak yang baik. Mummy and Daddy sentiasa mendoakan moga Dina berjaya dunia dan akhirat.

Aksi-aksi Dina sewaktu membuka hadiah yang di terimanya.


Hadiah dari mama Ida.. pos from Kelantan. Inside ada cute bear kaler kelabu.





No comments: