Friday, November 09, 2007

Majlis Rumah Terbuka & Hari Jadi Dina

Maaf la kepada semua pengunjung setia blog Dina. Seminggu dua ni Daddy Dina bz tambahan pula Umi terpaksa ditahan di Hospital dan juga kesihatan Dina yang tidak memuaskan, so "mood" nak posting pun berkurangan.

Majlis rumah terbuka dan hari jadi Dina (27 Nov) berjalan dengan lancar. Alhamdulilah jemputan amat menggalakkan. Walaupun pada hari tersebut beberapa jalan ke Ukay Perdana jem, tapi masih ramai yang dapat meluangkan masa untuk hadir. Jutaan terima kasih daripada Dina dan seluruh ahli keluarga Dina kepada tetamu yang hadir. Mintak maaf jika terdapat sebarang kekurangan.

Antara menu yang disediakan pada hari tersebut ialah Laksa Penang, Kuzi Ayam, Bihun Goreng, kuah kacang, Lontong, Nasi Himpit, Pulut, Sambal Tumis dll. Jemputan yang hadir juga amat menggalakkan. Hampir semua yang dijemput dapat menghadirkan diri dari seawal 2.30 petang hingga 7 malam.

Dina dapat 9 pasang baju , 5 permainan dan satu coklat sebagai hadiah besday. Angpau besday pun Dina dapat jugak. Terima kasih bebanyak kepada semua yang meberikan Dina hadiah. Pada yang tak dapat hadir tapi meng"pos" hadiah pun terima kasih jugak.

Birthday Girl

Mummy dan Birthday Girl

Antara tetamu yang hadir

Kelihatan Dina keletihan setelah teruk diusung kesana kemari oleh tetamu yang hadir

Birthday Kek (Kek ni memang sedap, sehinggakan licin dibaham oleh semua tetamu)

Dina & Family sebelum memotong kek

No comments: